Πάνος Κολιαστάσης

Ιδιότητα: Εντεταλμένος Διδάσκων
Γνωστικό Αντικείμενο/ Ειδίκευση: Πολιτική Επιστήμη
eMail επικοινωνίας: pkoliastasis@gmail.com

 

Συνοπτικό βιογραφικό σημείωμα

Ο Πάνος Κολιαστάσης είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης του Queen Mary University of London (QMUL). Θέμα της διατριβής του ήταν η επικοινωνιακή στρατηγική Ελλήνων πρωθυπουργών από τη σκοπιά της διαρκούς εκλογικής εκστρατείας (permanent campaign). Σήμερα είναι εντεταλμένος διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Eθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σπούδασε Πολιτική Επιστήμη & Δημόσια Διοίκηση στο ΕΚΠΑ και συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Δημόσια Πολιτική (Public Policy) στο University College London (UCL). Έχει δημοσιεύσει δύο μονογραφίες σε θέματα πολιτικής επικοινωνίας. Επίσης άρθρα και μελέτες του έχουν δημοσιευθεί σε ξένα κι ελληνικά επιστημονικά περιοδικά καθώς και σε ξένους κι ελληνικούς συλλογικούς τόμους. Η έρευνά του, πέραν της πολιτικής επικοινωνίας, έχει επικεντρωθεί σε ζητήματα πολιτικής κι εκλογικής συμπεριφοράς καθώς και συγκριτικής πολιτικής.

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις:

  • Lilleker, D. & Koliastasis, P. (2023) ‘Peripheral cues and the power of simple images’, in Lilleker, D. & Veneti, A. Research Handbook in Visual Politics, Edward Elgar, ISBN: 978-1-80037-692-2.
  • Koliastasis, P. (2022) Permanent campaigning in Greece in Times of Crisis: The Samaras, Tsipras and Mitsotakis Premierships, ISBN: 978-3-031-11690-2, Palgrave Macmillan/ Springer.
  • Κολιαστάσης, Π. (2021)Πρωθυπουργοί σε διαρκή εκλογική εκστρατεία: Kώστας Σημίτης, Κώστας Καραμανλής, Γιώργος Παπανδρέου, ISBN:978-618-204-130-7, Αθήνα: Εκδόσεις Επίκεντρο.
  • Χλέπας, Ν-Κ. & Κολιαστάσης, Π. (επιμ.) (2021) Συνθήκες τοπικών καινοτομιών: η σημασία των επικοινωνιακών μηχανισμών και των τοπικών αφηγημάτων, ΙSBN: 978-960-02-3839-6, Εκδόσεις Παπαζήση: Αθήνα.
  • Hlepas, Nikolaos-Komninos & Koliastasis, Panos (2021)‘Necessity as the trigger of invention? The promotion of innovations in Athens and Elefsina’, Urban Research & Practice, 14:5, 543-559, https://doi.org/10.1080/17535069.2021.1921250
  • Koliastasis, P. (2020) ‘The Permanent Campaign Strategy of Prime Ministers in Parliamentary Systems: the case of Greece’, Journal of Political Marketing, 19:3, 233-257, https://doi.org/10.1080/15377857.2016.1193835.
  • Koliastasis, P. (2020) ‘The Brand Has Left the Building: The Cases of Governing PASOK, ND and SYRIZA at a Time of Economic Crisis (2009–2019)’, Veneti, A. and Karatzogianni, A. (Ed.) The Emerald Handbook of Digital Media in Greece (Digital Activism and Society: Politics, Economy And Culture In Network Communication), Emerald Publishing Limited, pp. 245-258. https://doi.org/10.1108/978-1-83982-400-520201048

Κοινωνικά δίκτυα

Email: p.koliastasis@go.uop.gr, pkoliastasis@gmail.com

Συνεργασία με το ΠΕΔιΣ

Προγράμματα Σπουδών:
Undergraduate

Ακαδημαϊκά έτη:
2022-2023