Xρήσιμες οδηγίες για πρωτοετείς φοιτητές/τριες ακαδ. έτους 2021-22 (τελ. ενημέρωση 20/9/21)

Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2021-2022

Βήμα 1ο: Ηλεκτρονική εγγραφή
Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το ΥΠΑΙΘ. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων αποκλειστικά μέσω πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η ηλεκτρονική εγγραφή γίνεται από 16 έως 24 Σεπτεμβρίου 2021 σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ που είναι διαθέσιμο εδώ.

Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση εγγραφής με ταυτοπροσωπία
Η ολοκλήρωση της εγγραφής των νεοεισαχθέντων φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2021-22 θα πραγματοποιηθεί μετά από την ηλεκτρονική τους εγγραφή στο ΥΠΑΙΘ, με την αποστολή έως τις 4 Οκτωβρίου 2021 στη Γραμματεία του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων των εξής δικαιολογητικών:
1. Εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που έχουν υποβάλει στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ (https://eregister.it.minedu.gov.gr/)
2. Φωτοαντίγραφο απολυτηρίου Λυκείου
3. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριου
4. Μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
5. Βεβαίωση απόδοσης ΑΜΚΑ ή εκτύπωσή του από την επίσημη ιστοσελίδα www.amka.gr
6. Φωτοαντίγραφο τίτλου σπουδών, στην περίπτωση που υπάρχει άλλος τίτλος ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

Σε περίπτωση φοίτησης σε άλλο Τμήμα, η διαγραφή θα πραγματοποιηθεί υπηρεσιακά καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ “μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα»“. Εάν η διαγραφή έχει ζητηθεί ήδη από τον ίδιο τον φοιτητή, θα πρέπει να κατατεθεί στη γραμματεία και η Βεβαίωση Διαγραφής μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ 2774/τ.Β/2-9-2016:
“Υποψήφιος αίτησης εγγραφής δεν μπορεί να εγγραφεί στη νέα Σχολή ή στο Τμήμα εισαγωγής του, αν προηγουμένως δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία διαγραφής, την οποία έχει αιτηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής, από την Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι εγγεγραμμένος και δεν αποσταλεί από το Τμήμα ή τη Σχολή η βεβαίωση διαγραφής και όλα τα σχετικά στοιχεία του στο νέο Τμήμα ή Σχολή επιτυχίας.”

Κατάθεση/Αποστολή δικαιολογητικών
Για την προστασία της δημόσιας υγείας και την αποφυγή διάδοσης του κορωναϊού COVID-19 και τη διευκόλυνση των φοιτητών συστήνεται η κατάθεση των ανωτέρω δικαιολογητικών να γίνει ταχυδρομικά (με σφραγίδα ταχυδρομείου έως τις 4 Οκτωβρίου 2021), στη διεύθυνση της Γραμματείας (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων, Αριστοτέλους 1 & Λ. Αθηνών, Τ.Κ. 20132, Κόρινθος).
Εναλλακτικά, οι νεοεισαχθέντες φοιτητές μπορούν να καταθέτουν τα δικαιολογητικά στη Γραμματεία του Τμήματος αυτοπροσώπως, Δευτέρα με Παρασκευή, 11:00-13:00, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας.

Ενεργοποίηση ιδρυματικού λογαριασμού

Οι πρωτοετείς μπορούν να ενεργοποιήσουν τον Ιδρυματικό τους Λογαριασμό μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντιπαραβολής των δικαιολογητικών που έχουν καταθέσει οι φοιτητές με τους πίνακες του ΥΠΑΙΘ για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι πρωτοετείς είναι τα παρακάτω:

1. Μετάβαση στη σελίδα studentaccount.uop.gr για οδηγίες ενεργοποίησης του ιδρυματικού λογαριασμού.
2. Μετάβαση στη σελίδα uregister.uop.gr για να ενεργοποιήσουν τον ιδρυματικό λογαριασμό.

Για θέματα λειτουργίας του ιδρυματικού λογαριασμού οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να μπαίνουν στον σύνδεσμο https://studentaccount.uop.gr/request, να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτημα στη Τεχνική Υποστήριξη

Υπενθυμίζεται ότι τα στοιχεία ιδρυματικού λογαριασμού χρησιμοποιούνται για πρόσβαση στις υπηρεσίες:
1. Ακαδημαϊκή Ταυτότητα – «Πάσο» http://academicid.minedu.gov.gr
2. Διαδικτυακή πλατφόρμα e–class https://eclass.uop.gr/
3. Υπηρεσία StudentWeb https://e-secretary.uop.gr/UNIStudent/
4. Λογαριασμός e–mail
5. Στις υπηρεσίες που αναγράφονται στον Οδηγό Φοιτητών (εδώ) και
6. Σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία σας ζητηθούν για πρόσβαση, τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού.

Εβδομάδα προσαρμογής (θα υπάρξει ενημέρωση)


Η εβδομάδα προσαρμογής έχει σκοπό την εξοικείωση των νέων φοιτητών/τριών με το πρόγραμμα σπουδών και τις διαδικασίες λειτουργίας του Τμήματος. Η συμμετοχή των φοιτητών/τριών κρίνεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη για την ακαδημαϊκή πορεία τους στο Τμήμα.

Χρήσιμες πληροφορίες για την έναρξη σπουδών των πρωτοετών φοιτητών 2021-22

Έναρξη μαθημάτων: Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021. Το ωρολόγιο πρόγραμμα του χειμερινού εξαμήνου θα ανακοινωθεί σύντομα.

Οδηγός φοιτητών: Χρήσιμος Οδηγός για βασικές πληροφορίες. Διαθέσιμος σε έντυπη μορφή στη γραμματεία και σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση: Φοιτητές →Οδηγός Φοιτητών (πατήστε εδώ).

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (Πάσο): Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ μετά από την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού.

Δηλώσεις μαθημάτων: Με ανακοίνωση θα οριστεί η περίοδος δήλωσης μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2021-22. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα της Γραμματείας (https://e-secretary.uop.gr/UNIStudent/login.asp)

Δηλώσεις συγγραμμάτων: Με ανακοίνωση θα οριστεί η περίοδος δήλωσης συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2021-22. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://eudoxus.gr/.

Δωρεάν σίτιση: Πληροφορίες για την υποβολή αιτήσεων για δωρεάν σίτιση και άλλα φοιτητικά θέματα, μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα του Τμήματος Φοιτητικών θεμάτων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου http://foitmer.uop.gr/, 

Οδηγός Σπουδών 2021-22: Eίναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος (Φοιτητές→Χρήσιμα Έντυπα και Πληροφορίες→Κανονισμοί-Οδηγοί) πατήστε εδώ

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Προπτυχιακού: Είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος: Φοιτητές →Χρήσιμα Έντυπα και Πληροφορίες→Κανονισμοί-Οδηγοί (πατήστε εδώ)