Xρήσιμες οδηγίες για πρωτοετείς φοιτητές/τριες ακαδ. έτους 2022-23 (τελ. ενημέρωση 18/10/2022)

Η ενημέρωση των πρωτοετών φοιτητών έχει ολοκληρωθεί.
Εφεξής, οι πρωτοετείς φοιτητές για την ενημέρωσή τους
οφείλουν να παρακολουθούν
τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στον ιστότοπο του Τμήματος,
στο e-class και τους πίνακες ανακοινώσεων της Γραμματείας.

Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2022-2023

Βήμα 1ο: Ηλεκτρονική εγγραφή  
Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων αποκλειστικά μέσω πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΑΙΘ.
Η ηλεκτρονική εγγραφή γίνεται από Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022  έως και Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022 σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ που είναι διαθέσιμο εδώ.
Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2022  του ΥΠΑΙΘ στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr .

Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση εγγραφής με ταυτοπροσωπία  

Η ολοκλήρωση της εγγραφής
των νεοεισαχθέντων φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2022-23 θα πραγματοποιηθεί με την κατάθεση στη Γραμματεία του Τμήματος αυτοπροσώπως, ταχυδρομικά ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, έως την Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2022 (ώρες Γραμματείας 11.00 – 13.00), των εξής δικαιολογητικών:. 
1. Εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που έχουν υποβάλει στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ
2. Φωτοαντίγραφο απολυτηρίου Λυκείου
3. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριου
4. Μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
5. Βεβαίωση απόδοσης ΑΜΚΑ ή εκτύπωσή του από την επίσημη ιστοσελίδα www.amka.gr
6. Φωτοαντίγραφο τίτλου σπουδών, στην περίπτωση που υπάρχει άλλος τίτλος ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

Σε περίπτωση φοίτησης σε άλλο Τμήμα, η διαγραφή θα πραγματοποιηθεί υπηρεσιακά καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ «Στην περίπτωση που οι επιτυχόντες είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, είναι υποχρεωμένοι μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήματος, να δηλώσουν τη Σχολή ή το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι, αιτούμενοι έτσι, ταυτόχρονα τη διαγραφή τους από αυτό, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους. ». Εάν η διαγραφή έχει ζητηθεί ήδη από τον ίδιο τον φοιτητή, θα πρέπει να κατατεθεί στη γραμματεία και η Βεβαίωση Διαγραφής μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.

Για την κατηγορία των επιτυχόντων της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις ισχύουν τα επιπλέον δικαιολογητικά που αναφέρονται στο Δελτίο Τύπου.

Για την περίπτωση της ταχυδρομικής αποστολής η Διεύθυνση της Γραμματείας είναι:                                        Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων,                                                             Αριστοτέλους 1 & Λ. Αθηνών, Τ.Κ. 20132, Κόρινθος.

Ενεργοποίηση Ιδρυματικού Λογαριασμού


Oι πρωτοετείς φοιτητές/τριες που έχουν λάβει στον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (που δήλωσαν στην αίτηση εγγραφής) μήνυμα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής με ταυτοπροσωπία, μπορούν πλέον να ενεργοποιήσουν τον Ιδρυματικό τους Λογαριασμό.

Οι φοιτητές/τιες (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί) που εγγράφονται στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ενεργοποιούν τον ιδρυματικό λογαριασμό οι ίδιοι/ες, μετά την αποστολή των δικαιολογητικών εγγραφής τους στη Γραμματεία του Τμήματος και την ταυτοποίηση των προσωπικών στοιχείων τους από το προσωπικό της Γραμματείας. Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα παρακάτω:

1. Μεταβαίνουν στη σελίδα studentaccount.uop.gr 

Στην ανωτέρω ιστοσελίδα περιέχονται:
• αναλυτικές οδηγίες για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
• αναλυτικές οδηγίες για να μπορούν οι ίδιοι οι φοιτητές να διαχειρίζονται το κωδικό του ιδρυματικού λογαριασμού που διαθέτουν, είτε να τον αλλάξουν είτε να ορίσουν νέο σε περίπτωση απώλειας.
Με τον ιδρυματικό λογαριασμό, οι φοιτητές μπορούν να έχουν πρόσβαση:
• σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και
• σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας


2. Η ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού, πραγματοποιείται στη διεύθυνση
uregister.uop.gr από τον ίδιο τον/την φοιτητή/τρια.

Η διαχείριση του κωδικού του ιδρυματικού λογαριασμού, πραγματοποιείται στην διεύθυνση https://mypassword.uop.gr από τον ίδιο φοιτητή.

Οι φοιτητές/τριες που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη λειτουργία του ιδρυματικού λογαριασμού τους, καλούνται να μεταβούν στη διεύθυνση https://studentaccount.uop.gr/request, να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτημα στην Τεχνική Υποστήριξη Ιδρυματικού Λογαριασμού φοιτητών και θα παρασχεθούν οδηγίες για την επίλυσή του, στο email που συμπληρώνουν στη φόρμα του αιτήματος.

Υπενθυμίζεται ότι τα στοιχεία ιδρυματικού λογαριασμού χρησιμοποιούνται για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας [☍] .

Εβδομάδα προσαρμογής


Σας ενημερώνουμε ότι ανακοινώθηκε για την εβδομάδα 10-14 Οκτωβρίου 2022 το πρόγραμμα ενημερώσεων των νεοεισερχόμενων φοιτητών/τριών στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων, στο πλαίσιο της εβδομάδας προσαρμογής (πατήστε εδώ). Το πρόγραμμα προσαρμογής έχει σκοπό την εξοικείωση των νέων φοιτητών/τριών με το πρόγραμμα σπουδών και τις διαδικασίες λειτουργίας του Τμήματος και η συμμετοχή σας κρίνεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη για την ακαδημαϊκή πορεία σας στο Τμήμα

Χρήσιμες πληροφορίες για την έναρξη σπουδών των πρωτοετών φοιτητών 2022-23



Έναρξη μαθημάτων: Η έναρξη των μαθημάτων και το ωρολόγιο πρόγραμμα του χειμερινού εξαμήνου έχουν ανακοινωθεί στη σελίδα Σπουδές→Ωρολόγιο-Εξεταστικές-Αναπληρώσεις.
..
Οδηγίες συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία: Η εκπαιδευτική διαδικασία για το χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 πραγματοποιείται δια ζώσης.

Οδηγός φοιτητών: Χρήσιμος Οδηγός για βασικές πληροφορίες. Διαθέσιμος σε έντυπη μορφή στη γραμματεία και σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση: Φοιτητές →Οδηγός Φοιτητών (πατήστε εδώ).

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (Πάσο): Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ μετά από την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού.

Δηλώσεις μαθημάτων: Ανακοινώθηκε η περίοδος δήλωσης μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2022-23 (η ανακοίνωση εδώ) από 11 Οκτωβρίου 2022 έως 21 Οκτωβρίου 2022. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα της Γραμματείας (https://e-secretary.uop.gr/UNIStudent/login.asp)

Δηλώσεις συγγραμμάτων: Με ανακοίνωση που θα ακολουθήσει θα οριστεί η περίοδος δήλωσης συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2022-23. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://eudoxus.gr/.

Δωρεάν σίτιση: Πληροφορίες για την υποβολή αιτήσεων για δωρεάν σίτιση και άλλα φοιτητικά θέματα, μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα του Τμήματος Φοιτητικών θεμάτων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου http://foitmer.uop.gr/,  Δείτε εδώ και την ανακοίνωση για τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων.

Οδηγός Σπουδών 2022-23: Eίναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος: Φοιτητές→Χρήσιμα Έντυπα και Πληροφορίες→Κανονισμοί-Οδηγοί (ή πατήστε εδώ).

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Προπτυχιακού: Είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος: Φοιτητές →Χρήσιμα Έντυπα και Πληροφορίες→Κανονισμοί-Οδηγοί (ή πατήστε εδώ).