
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΞΕΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Το μάθημα προσεγγίζει συνδυαστικά και διεπιστημονικά το πεδίο της ψηφιακής πολιτικής συμπεριφοράς. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος παρουσιάζονται παράλληλα η εφαρμοσμένη πολιτική επικοινωνία υπό το πρίσμα του πολιτικού μάρκετινγκ, και η παρατήρηση της συμπεριφοράς των ψηφιακών δρώντων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολιτικό περιεχόμενο. Δίνεται έμφαση στις έννοιες της ψηφιακής μετάβασης της πολιτικής αγοράς και του πολιτικού καταναλωτή. Επιπλέον οι φοιτητές εξοικειώνονται με τις βασικές αρχές του πολιτικού και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρουσιάζονται οι βασικές στρατηγικές του πολιτικού μάρκετινγκ και οι σχετικές μεθοδολογίες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επισημαίνεται η σημασία της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ τόσο κατά την προεκλογική περίοδο όσο και κατά την περίοδο διακυβέρνησης. Αναλύεται τέλος η σχέση και οι συνέπειες του ψηφιακού πολιτικού μάρκετινγκ στη λειτουργία της δημοκρατίας.